Меню сайта
��� ����!
Наша студія
Зима!

Наша музика

Новини форума



Міні-чат
50
Наше опитування
Оберіть напрямок, якому Ви надали б перевагу.
Всього відповідей: 1
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Дитяча творчість

Дитяча творчість

Творчість це унікальний метод розвитку людини створений самою природою.

Від народження і майже до шкільного віку, найцікавішими заняттями для малюків є музика, танок, малювання. Саме вони приваблюють малюків без зайвих пояснень. Вони люблять танцювати, малювати, бавитись з музичними інструментами, тому що це цікаво і просто. Разом з цим малюка приваблює все нове, він з задоволенням грається з абеткою, любить перераховувати все навкруги, ставить безліч запитань. Фактично дитину у віці від 3 до 7 років цікавить все, що попадає в поле його зору. Це безперечно подобається батькам. На відміну від ситуації, що була 10 років тому, переважна більшість сучасних батьків розуміє, що обмежувати пізнавальну діяльність малюка нерозумно, тому намагаються самотужки або за допомогою фахівців організувати дозвілля свого малюка з максимальною для нього користю. І вже на цьому етапі часто виникає проблема, що обирати, в якому напрямку рухати малюка. Творчі заняття – музика, малювання, ритміка та танці безперечно подобаються малюку, але батькам хотілось би, щоб малюк вже в 4 роки читав, рахував, міг записати своє ім'я. Безперечно, останнє дуже тішить батьків. Заняття з читанням, математикою, логікою звісно поступаються яскравістю творчим заняттям, але і вимагають, в порівнянні з творчими заняттями, більшої стійкості та концентрації уваги, вміння керувати своєю поведінкою, хоча б на мінімальному рівні і т.і. Для деяких діток, особливо для рухливих та емоційних, такі заняття менш цікаві. Але батьки, розуміючи користь таких занять, все ж таки знаходять мотивацію для себе і для дитини і через деякий час малюк привчається сидіти, слухати, виконувати завдання (і це добре, тому що це свого роду тренаж) і це звісно дає свій результат, тренується пам'ять, увага, посидючість. В такий спосіб, при відповідній майстерності викладача та терплячості батьків, можна вкласти в дитину дуже багато інформації. За рахунок пам'яті можна наповнити дитину знаннями, але якщо не навчити дитину ними оперувати, вони поступово втратяться, тому, що не будуть ніяк використовуватись. Тоді виникають питання, чи потрібна дитині вся та інформація? Чи є вона необхідною в ЦЬОМУ віці. Як на мене, то відповідь однозначна, багато інформації не потрібно, краще невелика кількість інформації, але через пізнання суті тих речей. Наприклад, письмо – це в першу чергу, графічний запис певної інформації. Найперше має виникнути потреба в письмі, і тоді дитина, спираючись на свої власні вміння, на свій власний життєвий досвід почне експериментувати і винайде ту форму письма, що використовуємо ми, дорослі. Завдання вчителя полягає, лише в тому, щоб запустити та ретельно коректувати цей процес. Такий спосіб розвитку дитини вважається найприроднішим, він не суперечить ні фізіологічному, ні психологічному розвитку, навпаки, він керується фізіологічними та психологічними можливостями кожної дитини. Кожна малюк може знайти свою власну форму отримання інформації. Але такий спосіб вимагає лише творчого підходу, адже дитині не надаються готові знання, він має кожен раз винаходити їх. Тобто в дитини має бути розвинене творче мислення. І природа надала нам такий інструмент, це мистецтво. Батьки мають розуміти – що музика, танці, малювання тощо – це не просто цікаві для дитини заняття, це необхідні заняття для її повноцінного розвитку. Спочатку необхідно сформувати творче мислення, а вже потім використовувати його.

Естетична потреба має психолого-фізіологічну природу. Нехтування цією потребою буде мати наслідки як у фізіологічному, так і у психологічному розвитку. Останнім часом в нашій країна дуже потужно набирає обертів муз-терапія, арт-терапія, танцювально-рухова терапія. Чому? Тому, що це м'яка та природня форма корекції, психологічних та фізіологічних відхилень. Нажаль, викладачі першокласників часто стикаються з наслідками ранньої інтелектуалізації, діти, достатньо добре підготовлені в інтелектуальному плані, не можуть без сторонньої допомоги використовувати знання, Вони зазубрюють, не розуміючи суті, причина – звичка отримувати готову інформацію, та відсутність потреби в творчій обробці. Дитина, вже не ставить запитання «А що можна з цим робити, що це може бути?» Вона спирається лише на свою пам'ять: «Я це пам'ятаю, а це не пам'ятаю». По суті в дитини не формується логічне мислення, адже воно може бути сформоване лише на творчому підґрунті. Своєчасне усвідомлення того, що «Щось може утворитись з нічого» та «Все може бути всім» несе в собі величезний потенціал для розвитку дитячої фантазії, стимулює процес пізнання, надає впевненості в своїх силах, та зацікавлює непередбаченістю кінцевого результату. Дітей цікавить сам процес, для них він набагато важливіший ніж кінцевий результат. Розвиток малюків через творчість -  єдиний шлях до формування творчого, як зараз модно казати креативного мислення. Процес інтелектуалізації має спиратись на творче мислення, і тільки в такому випадку ми можемо тримати дійсно гармонійний розвиток. Про це говорили відомі представники гуманістичного напрямку в педагогіці Карл Орф, Марія Монтесорі, Вальдорська педагогіка і ще багато, багато інших.

 

Категорія: Дитяча творчість | Додав: Yulia (28.08.2014)
Переглядів: 380 | Теги: Карл Орф, дитяча творчість, заняття для малюків | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Block title
Гість
Головна | Мій профіль | Реєстрація | RSS
09:03
Аватар відсутній!
Група: Гості
Ви тут: -й день
гость
Головна | RSS
09:03
Група: Гості

Логін:
Пароль:
Block title
Гість
Головна | Мій профіль | Реєстрація | RSS
09:03
Аватар відсутній!
Група: Гості
Ви тут: -й день
гость
Головна | RSS
09:03
Група: Гості

Логін:
Пароль:
Block title
Гість
Головна | Мій профіль | Реєстрація | RSS
09:03
Аватар відсутній!
Група: Гості
Ви тут: -й день
гость
Головна | RSS
09:03
Група: Гості

Логін:
Пароль:
Block title
Гість
Головна | Мій профіль | Реєстрація | RSS
09:03
Аватар відсутній!
Група: Гості
Ви тут: -й день
гость
Головна | RSS
09:03
Група: Гості

Логін:
Пароль:
Block title
Гість
Головна | Мій профіль | Реєстрація | RSS
09:03
Аватар відсутній!
Група: Гості
Ви тут: -й день
гость
Головна | RSS
09:03
Група: Гості

Логін:
Пароль:
Block title
Гість
Головна | Мій профіль | Реєстрація | RSS
09:03
Аватар відсутній!
Група: Гості
Ви тут: -й день
гость
Головна | RSS
09:03
Група: Гості

Логін:
Пароль:
Block title
Гість
Головна | Мій профіль | Реєстрація | RSS
09:03
Аватар відсутній!
Група: Гості
Ви тут: -й день
гость
Головна | RSS
09:03
Група: Гості

Логін:
Пароль:

Rambler's Top100 Украина онлайн Рейтинг@Mail.ru
Copyright Zironka © 2018
Використання матеріалів даного сайта можливо тільки з дозволу адміністрації дитячої творчої студії "Зіронька"
Дизайн: WebTarget